Pages

Tuesday 24 September 2013

Vita-Lea Iron Formula & Chewable Vita-C Plus dari Shaklee

Assalamualaikum...

Cakkkkk, hahhh tak nak baca post terbaru aku lettewwwwww :p

Ekekekeke... Nevermind, kat sini aku cuma nak update apa vitamin yang aku makan untuk pregnancy yang ke-3.
Memang paling utama sebelum aku kenal produk Shaklee, tentunya kena ambil Obimin dan Folic Acid.
Tetapi memandangkan aku ni ahli Shaklee, jadi aku nak merasa produk-produk keluaran Shaklee sendiri. Korang-korangs semua harus ingat, Shaklee nih bukan ubat tau tapi produk supplement atau nutrisi tambahan untuk kesihatan.

Sesiapa yang ambil produk Shaklee haruslah menjadi orang yang sihat betul tak?
Yes! memang betul!

Macam aku sekarang nih, sejak ambil Vita-Lea untuk gantikan Obimin aku terasa seperti ber-energy setiap hari. Takder rasa melarat sangat bila bawa perut. Aku tak berasa letih sangat bila malam tiba. Yang penting buat kerja semua laju jer.




Antara kebaikan Vita-Lea:

  • Meningkatkan kesihatan dan kecergasan menyeluruh
  • Menyokong jangka hayat hati, usus dan kesihatan mata
  • Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi
  • Memberikan perlindungan terhadap kerosakan akibat serangan radikal bebas 


Cara makan nyer senang jer, sehari cuma sebiji jer lepas sarapan, macam aku buat nih: 



Produk yang ke-2 aku ambil Chewable Vita-C Plus:

gambar -google
Seriously ckp makan benda ni memang sedap! Cuma kunyah 2 biji sehari.
Kalau nak tau, anak-anak aku memang cukup gemar makan Vita-C nih. Sampaikan satu hari aku terlupa nak sorokkan, mereka nampak botol tuh atas meja terus sambar sampai habis.

Balik rumah tengok tinggal botol kosong jer. :) Nak-nak bila Sofea yang nampak botol tuh. Dia yang akan paksa aku untuk buka tutup botol tuh, minta 2-3 biji terus gigit!

Setiap produk ada kebaikan dan keburukan nya. Tapi aku memang dah jatuh hati dengan produk Shaklee nih sejak aku gunakan Multivitamin Vita-Lea nih.


Okeh itu saja yang nak dikongsi kan, tapi kalau sesiapa berminat korang boleh wassap kat no: 011-262 66624
Memang korang akan dapat harga yang special dariku!




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab comments kat Blog Cik Itie :)