Pages

Monday 23 September 2013

Hilang kawan :(

Assalamualaikum...

Petang-petang nih nak berdrama sikit. Ekekekeke.
Biasalah aku nih kan kalau tak meluahkan perasaan memang tak sah.

Last week aku rasa macam down sangat sebab selama nih aku ingat kan orang yang nak berkawan dengan aku memang seikhlas yang mungkin. Tapi apa kan daya, rupa-rupanya mereka tak berapa senang nak berkawan dengan aku selama ini.

Tapi terfikir jugak, kenapa ek diaorang nak elak-elak macam tuh?
Sampai lah satu hari aku update FB menyatakan kemaafaan ku pada kawan yang tak berapa nak kawan dengan aku.

Aku ingat kan mereka tak kan fikir apa-apa. Rupa-rupanya mereka membalas dengan penuh rasa dendam terhadap aku. Ingin sekali aku bertanya apa masalah mereka terhadap aku.
Tapi aku rasa kan itu semua akan memberi kesan yang negatif pada aku mahupun sidia.

Jadi aku ambil tindakan untuk berdiam diri dan muhasabah diri. Mungkin benar kata dia salahnya dari aku.
Aku redha.

Buat sahabat, seandainya ada yang lebih baik dari aku jaga dan eratkan lah hubungan kawan itu dengan ikhlas :)

Wassalam :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab comments kat Blog Cik Itie :)