Pages

Friday 8 March 2013

Anniversary ku yang ke-4

Assalamualaikum...

Semalam hari bersejarah buat aku dan juga Laling. Aku menanti-nantikan tarikh keramat kami berdua 7 March.

Tarikh tu merupakan tarikh ulang tahun perkahwinan kami, kami dinikahkan masa 7/3/2009. Masuk tahun ni jer, aku dah empat (4) tahun bergelar isteri kepada Laling.
Terima kasih Laling, selama empat tahun nih dia bersabar jer dengan karenah aku. Kami bertungkus lumus untuk mengumpul harta kami, walau tak sebanyak mana tapi aku bersyukur dengan apa yang ada.

Walau apa pun terjadi, aku berharap Laling akan tetap mengharunginyer bersama. Lumrah kehidupan, kita impikan kebahagian didunia tapi sebelum kita nak kecapi kebahagian pastinya akan ada rintangan antara kita suami isteri. Yang penting kita sebagai suami isteri haruslah pasrah dan redha dalam menentukan sesuatu keputusan.

Aku yakin yang Laling seorang penyayang dan ambil berat dalam hal keluarga. Dia dah dijodohkan untuk aku, aku wajib menjaga jodoh aku sehingga ke akhir hayat. Itu amanat buat ku!



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab comments kat Blog Cik Itie :)